ABI JA KONTAKT

abi ja kontakt

KLIENDITEENINDUS

INFO: info@fashaddictshop.ee

TELLIMUSED: tellimused@fashaddictshop.ee

TAGASTUSED: tagastus@fashaddictshop.ee

LISAINFO

Kui Teil on konkreetse toote kohta küsimusi: mõõdud, materjalid, päritolu siis palun võtke meiega ühendust: info@fashaddictshop.ee

Kui Teil on küsimusi koostööpakkumiste kohta (blogijad, auhinnad), siis võtke palun meiega ühendust: turundus@fashaddictshop.ee

KUIDAS ESITADA TELLIMUST?

Kui olete meie tootevalikust leidnud endale sobiva toote ning valinud välja suuruse ja/või värvi, siis lisage toode ostukorvi. Kui see on tehtud, vajutage ostukorvi peale ning vaadake oma tellimus üle. Kui kõik on õige, valige endale sobiv transpordiviis. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kui olete oma andmed sisestanud, valige sobiv makseviis. Maksta saab pangalinkidega (toetab kõiki suuremaid Eesti panku), arve alusel, mis genereeritakse kliendi e-mailile või läbi Paypali.

KAS PEAB REGISTREERIMA END KLIENDIKS, ET TELLIDA TOOTEID?

Tellimiseks ei pea Te registreerima kuid registreeritud kliendil on võimalus enda tellimuse teekonda jälgida ning uuesti tellida sama tellimust.

KUST SAAB SOODUSKUPONGI?

Kui klient liitub meie uudiskirjaga, saab ta kupongi, millega on tal võimalik saada ostult -10€. Antud kupong kehtib kõikidele toodetele alates kogusummast 25.00€. Kupong ei kehti soodustoodetele. Kui klient on teinud tellimuse, anname talle kupongikoodi pakiga kaasa, mis kehtib kõikidele toodetele meie kollektsionis. Uudiskirjaga liitujad saavad teateid soodustuste ja uute kupongite kohta e-mailidele. Vahel avaldame soodsaid kuponge ka Facebooki vahendusel.

SOOV MUUTA OMA KONTO ANDMEID

Juhul, kui tegite tellimuse ning soovite muuta oma andmeid (telefoni number, aadress, pakiautomaadi asukoht), tuleb Teil sellest meid teavitada koheselt e-mailile: info@fashaddictshop.ee

EI JÕUA MAKSTA ETTENÄHTUD AJAKS

Juhul, kui soovite pikendada tellimuse maksmise aega, tuleb Teil saata meile kiri e-mailile: tellimused@fashaddictshop.ee

KAS TOOTEID SAAB TAGASTADA?

Juhul, kui toode on kandmata, siltidega ning originaalpakendis, saate 14 päeva jooksul toote tagastada. Selleks, et toode tagastada, tuleb saata meile kiri tagastus@fashaddictshop.ee ning kirja sisuks tuleb märkida enda tellimuse number ning enda kontaktandmed koos arveldusandmega.

Tellimust ei saa tühistada keset tarnet!

Lisa:

5.1.1 Kui klient on esitanud FashAddictile tellimuse ning selle eest õigeaegselt tasunud, on tellimus sisseantud ning toode/tooted tellitud. Keset tellimuse saabumise protsessi tellimust tühistada ei saa. Kui toode käes, siis vastavalt 5 punktile FashAddict müügitingimustele, saab tooteid tagastada. Enne kauba kättesaamist on tarbijal lepingust taganemise õigus vaid juhul, kui see tuleneb poolte vahel sõlmitud lepingust.

5.4 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul: a) mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt tarbija mõõtude järgi) (VÕS § 53)

KUI KIIRELT TEHAKSE TAGASIMAKSE?

Kui toode on meieni jõudnud, teeme Teile tagasimakse 14 päeva jooksul arvelduskontole, mille panite enda tagastusavaldusse.

TOOTEL ON DEFEKT

Juhul, kui tootel on defekt (katkine, määrdunud jms), tuleb Teil sellest meid teavitada 2 kuu jooksul e-mailile: info@fashaddictshop.ee

Teil tuleb toode saata tagasi sama uksekoodiga, millega paki avasite. Juhul, kui toote defekt on tekitatud kliendi poolt, on meil õigus taasarveldada toote väärtus.

Kui tootel on tootja poolt defekt, siis maksame Teile 14 päeva jooksul tellimuse summa tagasi.

VALE TOODE

Juhul, kui saite vale toote (värvus, suurus, stiil), tuleb Teid sellest meid koheselt teavitada e-mailile: info@fashaddictshop.ee.

Kui toode meieni jõudnud, vaatame eksimuse üle ning anname otsusest teada 1-2 tööpäeva jooksul. Juhul, kui on toimunud eksitus tellimuse väljasaatmisel, saadame Teile õige toote vastu. Aga juhul, kui tegu on meiepoolse veaga, siis teeme Teile 5 tööpäeva jooksul tagasimakse.

KAS KLIENT MAKSAB TAGASTUSKULUD?

Klient maksab tagastuspostikulud ise. Juhul, kui klient sai vale toote või defektse, on tal õigus nõuda postikulu tagastamist.

KUIDAS TOIMUB MAKSMINE?

Kui olete tellimuse ajal checkoutis, saate valida sobiva makseviisi. Kasutame lihtsat Maksekeskust, mis toetab kõiki suuremaid Eesti panku. Maksta saab ka arve alusel, mis genereeritakse Teile e-mailile kui ka tellimuse kinnitamise lehel.

MAKSE SELGITUS

Ülekande selgituseks tuleb Teil panna enda tellimuse number ning ka nimi, kui sooritate makse teiselt kontolt.
Makse tuleb välismaa kontolt

Me võtame vastu ka välismakseid ning tellimuse kinnituses ning e-mailis on kirjas ka meie välismakseteks mõeldud kontonumbrid.

EI MAKSA TELLIMUSE EEST

Juhul, kui Te ei maksa tellimuse eest 5 tööpäeva jooksul, tühistame Teie tellimuse. Kui aga soovite pikendada maksmise aega, tuleb Teil sellest meid teavitada läbi e-maili: tellimused@fashaddictshop.ee

VALE SUMMA MAKSMINE

Juhul, kui maksite vale summa, tuleb Teil sellest meid koheselt teavitada e-mailile: info@fashaddictshop.ee.

KUI KAUA TULEB TELLIMUS KOHALE?

Iga toote juures on kirjas sellele vastav tarneaeg. Kui toode tuleb Euroopast, siis on tarne 15-25 tööpäeva. Kui toode tuleb aga Aasiast, on tarneaeg 45-56 tööpäeva.

KUI TELLIMUS EI JÕUA ÕIGEAEGSELT

Juhul, kui toode pole jõudnud märgitud ajaks, on Teil õigus tellimusest loobuda. Kui aga annate meile teada, et olete nõus ootama veel toodet, siis tegutseme vastavalt Teie soovidele.

KUIDAS SAAB TELLIMUST TÜHISTADA?

Kui tegite tellimuse, kuid selle eest veel tasutud pole, siis saate tellimuse tühistada 5 tööpäeva jooksul.

Juhul, kui Teie toode ei ole jõudnud õigeaegselt kohale, tuleb teil oodata lisa 15 tööpäeva ning alles siis saab tellimuse tühistada. Selleks tuleb saata vastava sisuline e-mail: info@fashaddictshop.ee

Juhul, kui toode on veel tarnimisel, siis tellimust tühistada ei saa!

EESTISISENE TRANSPORT

Meie kasutame Eesti siseseks transpordiks Smartposti (0.00€), Post24 (4.00€) ja Eesti Posti (4.00€).

Smartposti ning Post24 tarneajaks on 2 tööpäeva. Eesti Posti tarneaeg kuni 7 tööpäeva.
Kas FashAddict teavitab toote saabumisest?

Kui toode on jõudnud Eestisse, läheb see teele vastavalt Teie poolt pandud transpordiviisile. Kui pakk tuleb Teile läbi Smartposti või Post24, tuleb Teile teavitussõnum, kuhu on kirjutatud uksekood ning asukoht, kus pakk asub.

Kui tellisite toote Eesti Postiga, tuleb Teie lähimasse postkontorisse kiri ning see edastatakse Teile.

BIKIINIDE NING PESU TAGASTUS

Bikiinid ja pesu ei kuulu tagastamisele! Tagasi saab saata vaid avamata pakendis bikiine ja pesu.

KOHE OLEMAS TOOTED

Kohe olemas toodetel puudub vahetusvõimalus, kuid tagastusvõimalus on olemas.

TAGASTUSE ENNETUS

Selleks, et Teil ei tekiks vajadust tooteid tagastada, palun veenduge enne ostu toote sobivuses nii värvuse, suuruse kui ka tegumoe poolest. Juhul, kui Teil on kõhklusi, konsulteerige müüjaga.

Jalanõude tagastus

Juhul, kui olete tellinud meilt toote, mis kandmise käigus on katki läinud või kulunud ebareaalse kiirusega, tuleb Teil sellest meid teavitada koheselt. Me ei rahulda pretensioone jalanõudele, mida on kantud ebaõigetes olukordades või mida on valesti hooldatud!

Palun lugege müügitingimuste alt jalanõude hoolduse kohta!

TOODE LÄKS PESUS VÄIKSEMAKS/VENIS VÄLJA

Selleks, et vältida toote muutumist peale pesu, olge kindlad, et toode mida soovite pesta, on pesumasinasse kõlbulik. Kui tootel on kivid, ketid, palun peske seda käsitsi. Juhul, kui tootel on litrid või õrn materjal, palun peske seda käsitsi. Me ei rahulda pretensioone, kui toode on väljaveninud või valesti hooldatud.

EI OLE VÕIMALIK TELLIMUST TEHA

Empty section. Edit page to add content here.
Palun vaadake üle, kas tooted mis Teie ostukorvis on, ei ole erroris (väljamüüdud). Juhul, kui on, siis kustutage see toode enda ostukorvist.

Juhul, kui see ei aita, siis lisage oma andmed uuesti.

Lisainfo: ittugi@fashaddictshop.ee

TOODE VÄLJAMÜÜDUD

Juhul, kui Teile tuleb teada, et toode on siiski väljamüüdud, siis oleme selleks ajaks teinud Teile tagasimakse, juhul kui olite juba tellimuse eest maksnud.

SOOV MUUTA TELLIMUST

Juhul, kui soovite enda tellimuses muuta ühte eset, tuleb Teid sellest meid teavitada läbi emaili: tellimused@fashaddictshop.ee.

Juhul, kui soovite kogu tellimust, tuleb Teil tellimus uuesti teha ning saata meile kiri, kus on kirjas, et soovite tühistada enda eelmise tellimuse.

PAKI JÄLGIMINE

Nüüd saate jälgida oma paki teekonda läbi meie kodulehe!

Kui tellimus on esitatud, tuleb esimesena Teie tellimuse kohta teave “Makse ootel”.

Kui tellimuse eest on tasutud, teeme Teie tellitudolevate toodete tellimused, ning tuleb staatuseks: “Tellimus täidetud ning Eesti poole teel”.

Kui toode(t) on jõudnud Eestisse, tuleb staatuseks: “Tellimus pandud posti Eestis”. See tähendab, et Teie tellimus on jõudnud meieni ning oleme pannud Teie paki teele vastavalt sellele postiteenusele, nagu Te tellimust esitades valisite.

Kui mingil põhjusel peame Teie tellimuse tühistama (toode väljamüüdud nt), siis tuleb staatuseks: “Raha tagastatud”. Saadame selle teate kohta ka eraldi “Customer Note” ehk kliendi teavituse e-maili.

Kui tellimuse eest ei ole tasutud 5 tööpäeva jooksul, tühistame tellimuse ning Teie tellimuse staatuseks tuleb: “Tellimus tühistatud”.

UUDISKIRI